Laskutuksessa on teknisiä ongelmia, joiden johdosta asiakkaille on lähtenyt sama lasku tuplana. Maksathan vain toisen laskuista.
Vi har tekniska problem i faktureringen, vilket orsakade att vissa kunder har fått samma faktura två gånger. Vänligen betala endast en faktura.
Poimimme muutaman useimmiten kysytyn kysymyksen turvallisuudesta tänne, jotta löytäisit vastauksia mahdollisimman vaivattomasti.
Soita välittömästi sulkupalveluun (puh. 0800 131 031 tai ulkomailta: +358 800 131 031)
Tunnusluvun unohtuessa soita asiakaspalveluun.
Huijausviesteissä on usein kirjoitusvirheitä ja ne ovat kirjoitettu huonolla suomenkielellä.
Huijausviesteissä usein pyydetään syöttämään tunnuslukuja tai muita arkaluontoisia tietoja sähköpostiin/web-sivulle ja ne lähetetään jonkin luotettavan tahon, kuten pankin, nimissä
Viestissä on tarjous tai arpajaisvoitto, joka on liian hyvää ollakseen totta
Viestin visuaalinen ilme voi poiketa tuotemerkille normaalista ulkoasusta
Me saatamme tiedustella sinulta varojesi alkuperää, mahdollisia poliittisia suhteita kotimaahan tai ulkomaille, taloudellista asemaasi tai kirjallisia selvityksiä toiminnastasi. Vaikka kysymykset saattavat aluksi vaikuttaa liian henkilökohtaisilta, vastaamalla niihin tuet osaltasi rikollisuuden vastaista työtä ja kannat yhteiskunnallista vastuuta. Esitämme kysymyksiä näistä asioista, sillä maksulaitoksilla ja pankeilla on velvollisuus tuntea asiakkaansa ja näin täyttää rahanpesulain vaatimukset. Kaikki kysymykset ja vastaukset niihin käsitellään luottamuksellisesti.
Ongelmatilanteessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme (0800 131 031). Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältä.
Maksukortin turvallisuutta voi parantaa monin tavoin. Korttiturvallisuuteen voi parhaiten vaikuttaa käyttäjä itse olemalla huolellinen ja pysymällä valppaana.
Teknologian kehittyessä yhä suurempi osa palveluista ja asioinnista muuttuu digitaaliseksi. Maksupalveluita ja maksukorttia voi käyttää turvallisesti myös verkossa, kunhan asioinnissa muistetaan sama huolellisuus kuin muuallakin.