Hur kan vi hjälpa?

Hur kan vi hjälpa?

Spärrtjänst

0100 5180

ina/mta

betjäningstid må-sö 24/7

Kundservice

0100 5180

ina/mta

kundservice.finance@st1.fi

betjäningstid må-fre 8-16

Allmänna frågor

Vi har samlat vanliga frågor på ett ställe för att du möjligast enkelt skall kunna hitta svaret på din fråga.

arrow-left LÄS MER

Avvikande öppettider under påsken

Vår kundservice är stängt på långfredag 19 april och måndag, annandag påsk 22 april. 

Om du behöver spärra ditt kort, kan du ringa vår spärrservice som har öppet dygnet runt, 365 dagar om året. Du når spärrservice på telefonnummer 0100 5180 (lna/msa).

Glad påsk!

Hur blir jag kund?

Det är enkelt att bli kund. Här hittar du instruktioner och tips om hur du enkelt kan bli kund. 

Ordlista

Här har vi sammanställt en ordlista, där vi tydligt anger vad termerna vi använder betyder.

Kortreklamationer

Kontrollera alltid din faktura omsorgsfullt. Om du upptäcker transaktioner som du inte känner igen, kontakta vår kundservice.

Allmänna frågor

Är någonting oklart?  Vi har samlat de vanligaste frågorna på ett ställe så att du skall kunna få svar på dina frågor möjligast snabbt och enkelt. Du kan även kontakta vår kundservice (tel. 0100 5180).